Regulamin
I. Postanowienia Ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej luisse.pl prowadzonego przez Luisse sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Ogrodowej 8, 91-062, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000850446, NIP: 7252300917, REGON: 3865360300000, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000,00 zł.
- Strona internetowa luisse.pl umożliwia Klientom zakup przedpłat na rezerwację usług fryzjerskich oferowanych przez salon Luisse.
- Klientem Sklepu może być każda osoba fizyczna lub prawna, która akceptuje niniejszy Regulamin.
II. Zakup Przedpłaty
- Aby dokonać zakupu przedpłaty, Klient powinien wybrać interesującą go usługę.
- Po wybraniu usługi, Klient powinien wypełnić formularz zamówienia, podając swoje dane osobowe oraz dane kontaktowe.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie zakupu przedpłaty na podany adres e-mail.
- Przedpłata jest ważna po dokonaniu płatności na wskazany rachunek bankowy.
III. Rezerwacja Usługi
- Po zakupie przedpłaty, Klient może zarezerwować termin usługi bezpośrednio w salonie Luisse lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 42 307 05 76
- Klient powinien podać numer zamówienia przedpłaty oraz preferowany termin usługi.
- Salon Luisse potwierdza rezerwację usługi w wybranym terminie, o ile jest on dostępny.
IV. Płatności
- Ceny usług podane w Salonie Luisse są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
- Klient zobowiązany jest do zapłaty za przedpłatę w terminie określonym w potwierdzeniu zamówienia.
- W przypadku braku płatności w terminie, zamówienie może zostać anulowane.
V. Zmiany i Anulowanie Rezerwacji
- Klient ma prawo do zmiany terminu rezerwacji, nie później niż do godziny 17 dnia poprzedzającego dzień umówionej usługi. W takim przypadku przedpłata zostanie przeniesiona na kolejny termin.
- Klient ma prawo do anulowania rezerwacji, nie później niż do godziny 17 dnia poprzedzającego dzień umówionej usługi. W takim przypadku Klientowi przysługuje zwrot wpłaconej kwoty przedpłaty. W przypadku anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż wskazany powyżej, Klientowi nie przysługuje zwrot przedpłaty.
- Postanowienia dotyczące przedpłaty są zgodne z art. 394 Kodeksu cywilnego, który reguluje kwestie zatrzymania przedpłaty w przypadku niewykonania umowy przez jedną ze stron.
VI. Reklamacja usług świadczonych w salonie Luisse
- Klient ma prawo do reklamacji wykonanej usługi w salonie Luisse w terminie 5 dni roboczych od jej wykonania.
- Reklamację można złożyć osobiście w salonie Luisse lub za pośrednictwem rozmowy telefonicznej z recepcją salonu Luisse pod numerem telefonu: +48 42 307 05 76.
- Wraz ze złożeniem reklamacji Klient ma obowiązek niezwłocznie umówienia się na wizytę w salonie Luisse (nie dłużej niż w terminie 2 dni roboczych od złożenia reklamacji) w celu oceny zgłaszanej wady przez pracownika salonu Luisse oraz udzielenia pracownikowi salonu Luisse wszelkich informacji związanych ze zgłaszaną wadą.
- Odmowa lub niestawienie się na wizytę w celu oględzin włosów jest jednoznaczne z cofnięciem reklamacji i stanowi podstawę do jej nieuwzględnienia.
VII. Reklamacje związane z przedpłatami w sklepie internetowym
I. Zwrot przedpłaty
- W przypadku niezadowolenia z dokonanej przedpłaty, Klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie nie później niż 24 godziny od daty dokonanegozakupu.
- Reklamację należy złożyć osobiście w salonie Luisse lub za pośrednictwem rozmowy telefonicznej z recepcją salonu Luisse pod numerem telefonu: +48 42 307 05 76.
- W przypadku zgłoszenia reklamacji w czasie przekraczającym 24 godziny od daty dokonanego zakupu, przedpłata nie podlega zwrotowi i zostaje zatrzymana przez Salon w celu pokrycia kosztów związanych z rezerwacją terminu.
- W wyjątkowych sytuacjach (np. zdarzenia losowe) salon Luisse może indywidualnie rozpatrzeć reklamację o zwrocie przedpłaty. Decyzja w tej sprawie należy wyłącznie do salonu.
- Postanowienia dotyczące przedpłaty są zgodne z art. 394 Kodeksu cywilnego, który reguluje kwestie zatrzymania przedpłaty w przypadku niewykonania umowy przez jedną ze stron.
VIII. Ochrona Danych Osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Luisse sp. z o.o.
- Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji zamówień oraz w celach marketingowych, za zgodą Klienta.
- Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
IX. Postanowienia Końcowe
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia na stronie internetowej Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany obowiązują od dnia ich ogłoszenia na stronie internetowej Sklepu.
Kontakt
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 42 307 05 76.
Życzymy udanych wizyt w naszym Salonie!



