Przejdź

Regulamin

I. Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej luisse.pl prowadzonego przez Luisse sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Ogrodowej 8, 91-062, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000850446, NIP: 7252300917, REGON: 3865360300000, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000,00 zł. 
  2. Strona internetowa luisse.pl umożliwia Klientom zakup przedpłat na rezerwację usług fryzjerskich oferowanych przez salon Luisse.
  3. Klientem Sklepu może być każda osoba fizyczna lub prawna, która akceptuje niniejszy Regulamin.

II. Zakup Przedpłaty

  1. Aby dokonać zakupu przedpłaty, Klient powinien wybrać interesującą go usługę.
  2. Po wybraniu usługi, Klient powinien wypełnić formularz zamówienia, podając swoje dane osobowe oraz dane kontaktowe.
  3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie zakupu przedpłaty na podany adres e-mail.
  4. Przedpłata jest ważna po dokonaniu płatności na wskazany rachunek bankowy.

III. Rezerwacja Usługi

  1. Po zakupie przedpłaty, Klient może zarezerwować termin usługi bezpośrednio w salonie Luisse lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 42 307 05 76
  2. Klient powinien podać numer zamówienia przedpłaty oraz preferowany termin usługi.
  3. Salon Luisse potwierdza rezerwację usługi w wybranym terminie, o ile jest on dostępny.

IV. Płatności

  1. Ceny usług podane w Salonie Luisse są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  2. Klient zobowiązany jest do zapłaty za przedpłatę w terminie określonym w potwierdzeniu zamówienia.
  3. W przypadku braku płatności w terminie, zamówienie może zostać anulowane.

V. Zmiany i Anulowanie Rezerwacji

  1. Klient ma prawo do zmiany terminu rezerwacji, nie później niż do godziny 17 dnia poprzedzającego dzień umówionej usługi. W takim przypadku przedpłata zostanie przeniesiona na kolejny termin.
  2. Klient ma prawo do anulowania rezerwacji, nie później niż do godziny 17 dnia poprzedzającego dzień umówionej usługi. W takim przypadku Klientowi przysługuje zwrot wpłaconej kwoty przedpłaty. W przypadku anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż wskazany powyżej, Klientowi nie przysługuje zwrot przedpłaty.
  3. Postanowienia dotyczące przedpłaty są zgodne z art. 394 Kodeksu cywilnego, który reguluje kwestie zatrzymania przedpłaty w przypadku niewykonania umowy przez jedną ze stron.

VI. Reklamacja usług świadczonych w salonie Luisse

  1. Klient ma prawo do reklamacji wykonanej usługi w salonie Luisse w terminie 5 dni roboczych od jej wykonania.
  2. Reklamację można złożyć osobiście w salonie Luisse lub za pośrednictwem rozmowy telefonicznej z recepcją salonu Luisse pod numerem telefonu: +48 42 307 05 76.
  3. Wraz ze złożeniem reklamacji Klient ma obowiązek niezwłocznie umówienia się na wizytę w salonie Luisse (nie dłużej niż w terminie 2 dni roboczych od złożenia reklamacji) w celu oceny zgłaszanej wady przez pracownika salonu Luisse oraz udzielenia pracownikowi salonu Luisse wszelkich informacji związanych ze zgłaszaną wadą.
  4. Odmowa lub niestawienie się na wizytę w celu oględzin włosów jest jednoznaczne z cofnięciem reklamacji i stanowi podstawę do jej nieuwzględnienia.

VII. Reklamacje związane z przedpłatami w sklepie internetowym

I. Zwrot przedpłaty

  1. W przypadku niezadowolenia z dokonanej przedpłaty, Klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie nie później niż 24 godziny od daty dokonanegozakupu.
  2. Reklamację należy złożyć osobiście w salonie Luisse lub za pośrednictwem rozmowy telefonicznej z recepcją salonu Luisse pod numerem telefonu: +48 42 307 05 76.
  3. W przypadku zgłoszenia reklamacji w czasie przekraczającym 24 godziny od daty dokonanego zakupu, przedpłata nie podlega zwrotowi i zostaje zatrzymana przez Salon w celu pokrycia kosztów związanych z rezerwacją terminu.
  4. W wyjątkowych sytuacjach (np. zdarzenia losowe) salon Luisse może indywidualnie rozpatrzeć reklamację o zwrocie przedpłaty. Decyzja w tej sprawie należy wyłącznie do salonu.
  5. Postanowienia dotyczące przedpłaty są zgodne z art. 394 Kodeksu cywilnego, który reguluje kwestie zatrzymania przedpłaty w przypadku niewykonania umowy przez jedną ze stron.

VIII. Ochrona Danych Osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Luisse sp. z o.o.
  2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji zamówień oraz w celach marketingowych, za zgodą Klienta.
  3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.

IX. Postanowienia Końcowe

  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia na stronie internetowej Sklepu.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany obowiązują od dnia ich ogłoszenia na stronie internetowej Sklepu.

Kontakt

W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 42 307 05 76.

Życzymy udanych wizyt w naszym Salonie!

Salon fryzjerski

LUISSE

Łódź, Ogrodowa 8

wtorek – piątek: 1000 – 1800
sobota: 800 – 1400
Salon fryzjerski

Salon przedłużania włosów

LUISSE

Łódź, Łagiewnicka 59

wtorek – piątek: 1000 – 1800
sobota: 900 – 1500
Salon przedłużania włosów

Salon fryzjerski

LUISSE

Zgierz, Dąbrowskiego 5

poniedziałek – piątek: 1000 – 1800
sobota: 900 – 1500
Salon fryzjerski

Salon fryzjerski

LUISSE MAN

Łódź, Red Tower, Piotrkowska 148/150

poniedziałek – piątek: 800 – 1800
poniedziałek – piątek: 1200 – 2100
Salon fryzjerski